Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




7 Mayıs 2012 Pazartesi

Denizin İçinde Kitap Okumak İstiyorum :)

Deniz görmeyeli epey zaman oldu, özlemim baki... öyle çok fazla saatlerce yunus gibi oradan oraya yüzeyim batayım çıkayım biri değilim ancak denizi seyretmeye doyamıyorum..bazen de denizin içinde olma hissine.. denize daldığında suyun yüzeyindeki güneşin parıltılarının seslenişine de ayrıca müptelayım :) 
Bugün düşünürken bir yandan "Aklımdan Neler Geçiyor" diye.. Fark ettim ki aslında ben denizin içinde kitap okumak istiyorum ama öyle teknede falan değil... Aklıma ilk olarak su yatağı gelmişti ancak buraya foto ararken -aklımdaki ben'i anlatan- tam da şuna rastladım;

aklımdan geçen yer burası :)

Su yatağı da neymiş be, dedim hatta sonrasında da :) Kendisinin büyük büyük bir kaplumbağa ya da olmadı balık olduğunu düşünmekteyim ya da ben öyle olsun istiyorum :)
Güneşin alnında mayoyla terlemiş vıcık cıcık haldeki kitap okuma serüveni değil benim istediğim..  tam da yukarıdaki resimde olduğu gibi :) hatta misafirlere de kapım (ki burada başım oluyor) açık :P
bunun için neden hala çocuk kitaplarında yaptıkları gibi


büyükler için de neden bir şeyler düşünmüyorlar anlayamıyorum... düşündüklerini burayı tıklayarak anlayabiliriz aslında ama hiç de yeterli değil... kaç kişi suda/denizde/banyoda/gölette vs. kitap okumak ister sorusu sorulabilir belki... aman bunu duymamış olayım :) yani konu kitap olunca her yerde her şartta okuyalım istiyorum sadece o kadar :)

bir de nette gezerken şöyle bir şey gördüm ki çok hoşuma gitti, demek ki neymiş; yazın boool boool sahilde deniz kabuğu toplanacakmış :)


Herkese mutlu günler...

*Foto kaynak: google/deviantart



2 yorum:

  1. ben özellike su geçirmez kitap fikrine bayıldımm..:) hatta neden halihazırda piyasada böyle kitaplar yok diye de düşünmeden edemedim.! bakalım ilk basılan türkçe kitap hangisi olacak??

    YanıtlaSil
  2. Teknoloji çokça ilerlerken (!) bazı şeyler akıllarına daha geç gelebiliyor nedense (?) :) İlk Türkçe kitap hangisi olur bilemem tabii ama "Küçük Prens" olsa yeter şimdilik, resimleriyle okuruz kitabı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...