Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




31 Ekim 2012 Çarşamba

Kulak Burun Boğaz: Meğer Bir Yerde Buluşuyormuş :)

Havalardaki değişim olmasa bir üşüyüp bir terlemezdik neticede hasta olmaz ve burnumuz da akmazdı.. Ama iyi ki de olmuş :)
Normalde hiç hissetmeyeceğim Kulak-Burun-Boğaz üçgenini durduğum yerde hissedebiliyorum ne müthiş tabii arada nefes de alsam tam süper olacak :)
Küçükken -tamam belki hala ara ara- KBB bölümüne anlam veremezdim hepsi farklı organlarımız değil mi diye :P "hıııııı şimdi anladım" dedim :)
Daha önce de hasta oldum elbette ama bu kadar derin yaşamadım sanki, kulaklar da işin içine girince daha bir gıdıklayıcı oluyormuş :)
O zaman tüm bu hastalık muhabbetinden sıyrılıp kendimize süper hediye verelim ne dersiniz :)

Kaynak: http://elensil.deviantart.com/art/happiness-49454584

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...