Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




19 Ekim 2012 Cuma

Tamirdeki Telefonum; Seni Bu Sabah Daha Çok Özledim :)

Bir şeyi özlemek için illa eksikliğini hissetmek mi lazım?
Evet!!!
Telefonum bayağıdır kendi halinde takılıyordu, kendi çapında açılmalar kapanmalar falan..
Ben de dayanamadım servise verdim, eksikliğini de neredeyse hiç hissetmeyeceğimi düşünerek..
Hani akıllı bir telefon da değildi :)
Oysa bu sabah fark ettim ki çooook özlemişim caaanım telefonumu;Neden mi?
Süpper radyosu sayesinde servisteki akla zarar veren muhabbete katlanmak zorunda kalmıyordum da ondan :) Daha güzel ne sebep olabilir?
Kardeşimin eski telefonunu kullanıyorum şimdilik, o da iyi aslında.
Ha tabii ne beklediğinde alakalı, bence telefonu güzel açıp kapatıyor, mesaj atarken beni deli ediyor ama doğru kişiye doğru mesajı gönderiyor arkadaş :)

Oyyyy bizim servis Oyyyy :)
Hani şöyle söyleyeyim serviste tek kadın benim :) Varın siz düşünün o muhabbeti.. Spor, futbol falan olsa hiç dert değil.. otomobil, yedek parça, hangi tüpü taktıralım deseler de hiç dert değil..

Ama gelin görün kii erkeğin dedikodu yapanı/boş konuşanı/kendini bilmişi vs. hiç çekilmiyor . En arka koltukta dışarıdaki arabaların marka modelleriyle kendini avutmaya çalışan ben, servisten indiğimde böyleydim :
Aslında belki de şöyleydim:

Tamam az biraz yumuşatalım:






Herkese mutlu hafta sonları :)
*Foto kaynak: google/deviantart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...