Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Aralık 2013 Pazar

"Kediler Hep Dört Ayak Üstüne Mi Düşer?" Kitabı Kiminle Buluştu :)

1 Kitap 1 Mektup etkinliğinde soruları bu kez Lokum sormuş, BDK Banu cevaplamıştı.
"Kedilerle ilgili en çok merak ettiğiniz şey nedir?" nedir dedik, bir dolu soru geldi hatta Lokum sorulara cevap verirken yetişmekte zorlandı :P
Uzatmayayım, kitap Ömer Deniz'in ve sevgili Melodik Annesinin oldu.


Ömer Deniz'e kedilerin dünyasını keşfetmede mutlu okumalar, tatlı patiler dileriz :)

4 yorum:

  1. Blogunuzda gezinip bol bol yazı okudum. Ve eskiden kediden korkupta, bunu yenmek için mücadele vermenize hayran kaldım. Yürekten tebrik ederim. Herkes bunu yapsa, özellikle köpekten korkuyorum diye onlara zarar verenler sizi görmeli. Bayıldım bayıldım. Tabi Lokum' a da bayıldım. Benden ona bol bol mıncık sevgii. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi yazdığınıza teşekkür edeceğimi bilemedim :) Zor bir karardı aslında ama şimdi hatta Lokum hayatıma girdiğinden beri iyi ki böyle bir şeye cesaret etmişim dedim. Lokum da size sevgi dolu patilerini gönderiyormuş, teşekkürler..

      Sil
  2. teşekkür ederiz,keyifle okuyacağımıza inanıyoruz :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz katılımınız için :) Ömer Deniz'e bol patili günler, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...