Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




27 Şubat 2014 Perşembe

Bebekli Hayat Kitapları :)

Ne zamandır aklımdaydı bu süreçte okuduğum ve okumakta olduğum kitapları paylaşmak. Bugün hazır elime fotoğraf makinesini de almışken kitapların güzel fotolarını da çekeyim dedim ama Lokum galiba onu çekeceğimi sandı,geçti kitapların önüne poz vermeye başladı :)

Lokum'un "haberim yokmuş gibi çek panpa"pozu
Bazı kitapların yeri çok ayrı olduğundan detaylıca farklı yazılarda yer vermeyi düşünüyorum.
Bu bir sınav değil elbette ama ben kendimi "ne kadar çok şey bilirsem" o kadar daha iyi hissediyorum. Kesinlikle insanın kafasını karıştıran hususlar da oluyor hatta "bu kadar okumasa mıydım" dediğim zamanlar da oldu. Sonra baktım ki okudukça yerine oturuyor bazı şeyler. Hani kavanoza bir şeyler koyarsınız da doldu zannedersiniz ama onu biraz çalkalayınca kavanozdakiler iyice yerleşir ve daha bir dolu boş yer ortaya çıkar.. Sanırım bende de öyle oldu. "Aha doldum, taşıyorum, yeteeer" dedim bir ara :) Ve hiçbirinin kapağını açmadım. Ama bir şeyler beni gıdıklamaya devam etti. O gıdıkladıkça benim kavanozda yer açıldı...
Herkesin tarzı farklıdır elbette ama bebek düşünen/  hamile olanlara naçizane tavsiyemdir bu kitaplar.
Sizin de faydalandığınız başka kitaplar varsa yorum kısmına yazarsanız çok sevinirim..
Detaylı kitap yazılarında buluşmak üzere diyeyim şimdilik :)


"Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler" enn bir süper kitap,sanırım ilk olarak ondan bahsedeceğim :)
                                  
                                          HERKESE BOL KİTAPLI, PATİLİ GÜNLER :)

9 yorum:

  1. Vaaay epey kitap okumuşsun bu konuda :) ben kitapçılarda bakıp bakıp hangisini okuyacağıma bi türlü karar veremediğim için hep ertelemiştim. Benim kafa karışıklığım okuduktan sonra değil de okumadan başladı yani :) Bu arada kitapların içeriği hakkındaki düşüncelerini dört gözle bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi kalmıyor tabii ki aklımda ama ikinci okumalara başladım fırsat buldukça..
    Detaylı yazıları da ennn kısa zamanda paylaşmayı düşünüyorum; sağolasın :))

    YanıtlaSil
  3. Hamielikte olumakla iyi yapmışşın, gorseldeki üç kitap ben de de var, başvuru kitapları olduğundan baştan sona okumadom ama gerek duyduğumda faydalandim, ben hamilelikte ben havaya girip okuyamamıştım, oğlum bir yaşına girdi yeni yeni okuyorum, şimdilerde harika çocuk nasıl yetiştirilir'i okuyorum, tavsiye ederim henüz senin için erken sayılır ama okuyabilirsin de. Bebeğiniz sizinle konuşuyor var yanlış haturlamıyorsam adını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı da duymuş,listeme eklemiştim. Sağolasın.. Sanırım ilerleyen zamanlarda gece okumalarına eklenecek :)

      Sil
  4. Bebekler henüz ilgimi çekmiyor olsa da kedilere olan ilgim tavan yapmış durumda :) O nedenle güzel Lokum'un muhteşem güzelliği çekti ilgimi, maşallah kuzuya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehee teşekkürler..
      Pozcu aslında da çoook canı isterse yakalayabiliyoruz böyle an'ları :)

      Sil
  5. merhaba, ''Emzirme Sanatı'' adlı kitaptan çok faydalandım.ilk bebeğimde sizin gibi çok okudum ama atladığım şey sadece doğuma odaklanmamdı. oysaki asıl hadise doğumdan sonra başlıyor.her annenin sütü vardır ama bazen dış etkenlerle yada iç seslerle o sütün bebeğe ulaşması zor oluyor.bunu aşmak ancak sakin kalarak mümkün.tabi ki tüm hormonlarınız deliler gibi kendini kaybetmişken ve etraftan bu bebek aç niye doymuyor lafları gelirken sakin kalmak biraz güç oluyor.Bu yüzden öncesinde biraz süt, meme, bebek konularını da gözden geçirmek gerekiyor.umarım size de faydası olur.Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.sevgiler. nazmiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar nazmiye,
      O kitabı duydum ama henüz incelemedim. Bu ara doğumla ilgili okumayı bıraktım bende; EASY rutinine bakıyorum.. Emzirme konusunda kursa gitmeyi isterdim aslında ama Ankarada aklıma yatan bir kurs bulamadım.
      Önerin için çok teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  6. Yarı yarıya aynı kitapları okumuşuz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...