Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




10 Mart 2014 Pazartesi

Çakıl'dan Son Haberler :)

Daha önce, hayatımıza giren bir diğer minik kedi Çakıl'dan bahsetmiştim.
Şimdilerde o noktacık kedi gitti yerine bir hayli yaramaz ve oyuncu bir şaşkın geldi.
Yaklaşık 3,5 aydır bizimle yani kardeşimle;ona gittiğimizde Çakıl'ı da görüyoruz.
Ben hala ismine alışamadım.
Daha çok "Küçük Emrah", "Baykuş suratlı" gibi ifadelerle çağırıyorum :)


Bir ara veterinerde kaldı, döndüğünde resmen depresyondaydı. Öööylece oturuyor hatta uyuyordu. Neyseki şimdi eski halinden de daha yaramaz bir kediye dönüşmüş.
Bana sorarsanız ben Lokum'un uyuz hallerinden daha memnunum ama her kediseverin de tarzı farklı oluyor.
Çakıl yerinde duramayan, yolda yürüyen birine patisiyle çelme atan bir kedi :)
Hatta dün gördüğüm videoda çamaşır makinesindeki dönen çamaşırlara sataşıyordu...
İyi ki girmiş hayatımıza, minicik bir noktacıktan masaya patisini koyan bir hale büründü..
Bir de biraz obur halleri var; mutfağa kim gitse yanında gidip "bana da veeer" diye ağlıyor.
Miyavlamıyor yani onu henüz yapamıyor ve çıkardığı ses bir kapı gıcırtısından farksız ama çok da sevimli :)

Lokumla henüz tanışmadılar...
Ne dersiniz nasıl anlaşırlar acaba???

2 yorum:

  1. Lokumla bir süre birbirlerinden hoşlanmayabilirler bence :) Ama sonra alışacaklardır. Ayrıca çok tatlı maşallah. Yaramazlık akıyo gözlerinden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lokumla araları nasıl olur bilmiyorum ama cidden pek bir yaramaz bu Çakıl :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...