Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




21 Mart 2014 Cuma

En Sevdiklerim MİM'i :)

İlk defa bir "mim" aldım hatta böyle mi söyleniyor onu da bilmiyorum :)
Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs bazı sorulara cevap vermemi istemiş desem daha mı doğru olur acaba?
En sevdiklerimi sormuş olması biraz zorladı beni çünkü bazı cevaplarda "en" yokmuş benim için onu anladım :) Yine de lafı uzatmadan, elimden geldiğince soruları yanıtlamaya çalışayım:
1. En sevdiğin şarkı:
Bir dolu şarkı sayabilirim ama bu soruyu düşününce aklıma "Dont Worry Be Happy" geldiğine göre; en sevdiğim şarkı o olmalı. Hatta Günün Şarkısında da belirtmiştim.
2. En sevdiğin roman:
Momo'yu çok severim ve aklıma o geldiğinde hep gülümserim.
3. En sevdiğin çizgi film karakteri:
Bunun işte tek bir cevabı yok. Heidi, Scoobiii Duu, Road Runner, Kaptan Mağara Adamı, H-Men, Jetgiller, Dinazor Denver, Dennis... Kısaca çocukken izlediğim birçok çizgi filmi çok severdim.

Kaynak: burada
4. Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın:
Aynı zamanda kukla da olabilen minik bir ördek,ismi de Edd'di :)
5. Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye:
Umarım bu soruya diğer hediyeler ve onları alanlar bozulmaz ama en sevindiğim hediye gece lambası da olan büyük boy küre dünya haritası. Ona bakıp hayal kurmayı hala çok seviyorum, bir doğumgünümde gelmişti.
6. Odanda sana ait olan en sevdiğin nesne:
Şimdilerde benim meşhur cesaret verici anne-yavsusu pandalar :)
7. En sevdiğin yemek:
Makarna tabiiki :) Hatta D.M. yani domatesli makarna... Çeşidi de spagetti olsun.
8. En sevdiğin hayvan:
Kedi dersem torpil mi yapmış olurum bilmiyorum ama tüm hayvanları çok sevdiğim için çok ayırt edemeyeceğim.
9. Ailen dışında onsuz yapamam dediğin kişi/kişiler?
Sanırım böyle biri/birileri yok. Yani birincisi benim çok sosyal bir çevrem yok. İkincisi de yakın dostlarımı hep ailem gibi gördüğümden onları keskin çizgilerle ayıramam. "az ve öz" bir çevrem var diyebilirim :)

Aklımda hiiiiç yokken mimlendim ve soruları cevaplarken eğlendim, çok teşekküler "Dördüncü Tekil Şahıs" :)

HERKESE MUTLU GÜNLER, KEYİFLİ HAFTA SONLARI :)

10 yorum:

  1. Ben teşekkür ederimm =)
    O pandalara bayılmıştım gördüğümde, çok sevimliler.
    Ayrıca unutmuş olduğum çizgi filmleri hatırlattın bana :)
    Makarnayı ben de çok severim. Hatta en sevdiklerim arasında olduğunda bazıları dalga geçer benimleo kadar yemek çeşidinden bu mu yani diye =)
    Tekrar teşekkürler. Hoşça kal =)

    YanıtlaSil
  2. :)) Tebrik ediyorum seni ilk miminden ötürü Esracım :) Keyifle okudum cevaplarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Esen, ilk mimi de almış olduk :)

      Sil
  3. Benim de en sevdiğim yemek domatesli spagetti :) Hatta eşim bir insan makarnayı nasıl bu kadar çok sevebilir diye her şaşırır her zaman :)
    Ayrıca tabi ki kedileeeeer :) Bu arada evet benim kızlar sizin Çakıl'a benziyorlar :)
    O zaman ne diyoruz "Don't worry be happy" :)
    Sevgileeer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makarnayı neden beğenmezler ben de anlamış değilim; halbuki en güzel yemek işte :)
      Aynen.. "dont worry be happy" :)
      Sevgiler size ve iki fıstığa

      Sil
  4. Don't worry be happy güzel bir seçim olmuş bence de :)
    Makarnaya gelince; makarna CAN'dır beee!!!

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bence de makarna can'dır :)

      Sil
  5. İlk mimin hayırlı uğurlu olsun, benim de üçüncü mimim buydu :) ve ben de Momo'yu seçtim :) ne güzel bir kitaptı o öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momo'yu ben de çok çok çok seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...