Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




30 Ocak 2015 Cuma

Bir Zamanlar: Seramik :)

Fotoğraflar arasında kaybolmuşken yaklaşık 3 sene öncesine ait seramik çalışmalarımın fotoğraflarını buldum, yaşasın :)
O dönem iyice takılmıştım "seramikle uğraşmak istiyorummm" diye, kurs araştırdım ama aklıma yatan bir yer bulamadım. Olanlar da çok uzaktı, kendimi tanıyorsam gitmezdim 1 kereden sonra.
Derken bizim apartmanın üst katına seramik hocası taşındı ve ev-atölye olarak kullandı orayı. Yaşasın :) çalışma saatlerimiz oldukça esnekti, sohbetimiz boldu ve keyifliydi.
Yaptığım çalışmaların birçoğu kırılıp geldiği için boyama şansım olmadı :/ Bazıları evde ama hangi parça nereye ait bakmam lazım...
Bunlar aslında yaptığım işlerin küçük bir kısmı, daha da neler vardı ama fotoğraflarını çekmemişim :/ İçinde hava bırakmamış olsaydım belki patlamazlardı bilmiyorum ama toprakla çamurla uğraşmak beni pamuk gibi yapmıştı o dönem, hatırlıyorum.
Favorim...

mumluk olacaktı :)



güzel bir ağaç tablo olacaktı :)

Lokum :)

Tangüüüül, bu tuhaf kadını da senin için yapmıştım :))
Ne güzel kalemlikler yapmıştım bir de... Ne yapalım, kısmet.
Hatırlamak bile mutluluk verdi bana :)

4 yorum:

  1. Uretken arkadasim benim❤❤

    YanıtlaSil
  2. Hadi yaaa... Bana gerçekten çok benzemiş, benden tuhaf olmasın :))) kuzum benim. seni de, bu yaratıcılığını da, çeşitliliğini de, tüm bunları bu kadar sakin, gösterişsiz taşımanı da severim. tangül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya fırında patlamasaydı iyiydi, aynı sen :) sağolasın kıvırcık kuzu :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...