Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Mart 2015 Pazar

Teyzoş Oldum Kiiiii :)

20 Şubat 2015 tarihinde minik tatlı yeğenim Ayça doğdu ve ben resmen "teyzooş" oldum :)
Eda'nın anne olmasından daha mühim bir şey bence bu :) Kendim doğuma girerken heyecan ve sevinç ağır basmıştı ya da 40+4'te olmanın verdiği bir rahatlık: "Gidip alalım şu bıdığı" şeklinde. Eda doğuma giderken ise "endişe, heyecan, sevinç, şaşkınlık" birarada geldi. Sevdiğin biri için endişelenmek ne demek, ben doğuma giderken karabalık bana niye öyle bakmıştı daha iyi anladım. Şaşkındım çünkü sahiden de benim minik kardeşim (resmiyette ablam ama olsun) "anne" olacaktı, vay be!
Veeee Ayça'yı ilk görüş: Ta ta ta taaaam! "Amanıııın çok seviyorum ben seni, hadi gel bize gidelim, anneni bırak sen" halleri :) Kucağıma aldığım zamanlarda kimselere vermek istemedim Ayça'yı. Adanada kaldığımız süre boyunca da kokusunu tee içime çekmiştim halbuki ama stoklarımı çabuk tüketmişim :/ Annelik elbette ki çok özel bir duygu ama teyze olmak pardon teyzoooş olmak bence çok havalı. Bir de aklım sürekli Ayça'da; yedi mi içti mi kaka yaptı mı iyi mi hoş mu uyudu mu... Annesine sürekli sormuyorum bunaltmayayım diye ama Ayça hep aklımda.
Nasıl anlatsam; heyoo, yuppiii ve çeşitli dans figürleri :)
Teyze oldum kiiiiii, maşallah kuzuma...


* Bir de Ayça'nın balık burcu olduğunu "balık teyze" gururuyla söyleyebilirim heheheh :)

7 yorum:

  1. Vay hayırlı olsun :) Bi ben ekleyemedim ismimin başına şu sıfatları :(

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim bebek tüm aileye uğur getirsin inşallah. :))

    YanıtlaSil
  3. Canım teyzoşummm bende seni cok seviyorum diyor Ayça :))

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla neşeyle büyüsün :)

    YanıtlaSil
  5. yazdım ama onaylamadı sanki..
    sağlıkla neşeyle büyüsün :)

    YanıtlaSil
  6. Bari eldiveni çıkarsaydın:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...