Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




8 Mayıs 2015 Cuma

Blogum 3 Yaşında :)

İlk yazıyı sanki dün yazdım :)
Yok o kadar da değil, oldu tabii biraz.
Blogu açarken aklımdan neler geçiyordu şimdi tam hatırlamıyorum ama geçmiş zamanda bir dolugüzellik yaşadım burada. Mektuplaştığım, mailleştiğim, yüz yüze tanıştığım, instagramda yorumlarla haberleştiğim bir dolu güzel insan girdi hayatıma.
İyi ki varsın blog,
3.yaşın kutlu olsun :)
*Görsel sevgili Özlem Korçak'a aittir ve buradan ona bir milyon öpücüğümü gönderebilirim :)

16 yorum:

  1. vayyy,şahane bişey umarım ben de 3. yılımı kutlarım:)
    tebrikler ve nice nice yıllara.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Nice nice yıllar okuyalım blogunu, iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  3. Harika ✌️ iyiki var bu blog,iyiki tanıştık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? iyi ki tanıştık :) keşke sen de daha çok yazsan :)

      Sil
  4. nice guzel paylasimli yillara, sen yaz biz okuyalim;)

    YanıtlaSil
  5. Görsel nefis olmuş :)
    Nice mutlu yazılara..
    mucuk
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler aslı, ben de öperim:)

      Sil
  6. nice nice yılları olsun blogunun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Aslıcım, inşallah :)

      Sil
  7. Esracım blogunun nice yılları olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Yaşasın 3 yıl, daha bisürü 3 yılların olsun:) bende bin milyon öpücük yolluyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...